Вас вітає чарівна Верховинщина!

Проведена інфораційна-роз’яснювальна зустріч з керівництвом, колективом Буковецької гімназії

Відповідно до освітніх потреб населення та соціально-економічних умов розпочався процес реформ щодо закладів загальної середньої освіти, результатом якого є створення опорної школи та її філій. Підставою для її створення став результат аналізу статистичних даних, моніторингу фінансових спроможностей закладів загальної середньої освіти Верховинської селищної ради, наявність належних умов та критеріїв відбору.
Вчора 13.05.2021р. селищний голова Василь Мицканюк спільно з начальником відділу освіти, молоді та спорту селищної ради Ірою Сумарук, головою районної профспілки Іваном Капелюхом, директором центру професійної підготовки педагогічних працівників Марією Лесик та головним спеціалістом Іриною Колімбровською проведена інфораційна-роз'яснювальна зустріч з керівництвом, педагогічним колективом та представниками батьківського комітету Буковецької гімназії, щодо створення опорного закладу освіти та його філій.
Опорні заклади освіти та філії,в які будуть першочергово спрямовувати кошти освітньої субвенції, виділені в рамках фінансової підтримки опорної школи (обладнання навчальних кабінетів фізики, хімії, біології, ІТ, підвищення кваліфікації вчителів, інвестиція шкільних бібліотек, позашкільна діяльність, обладнання для здійснення навчального процесу, спортивне обладнання тощо).
Та втім, головне не це. Головне – це якість знань, рівень підготовки учнів, вміння набувати навиків спілкування в колективі однолітків, вчитися здобувати лідерські навики, мати можливість повноцінного розвитку своїх здібностей та творчої майстерності. Бо тільки у розвиненому учнівському середовищі, є у дітей мотивація до кращих результатів у навчанні.
Завдання школи, насамперед, - давати дітям якісні знання. Уже потім це місце працевлаштування вчителів.
Школа – це установа, яка фінансується з державного бюджету і повинна забезпечувати всіх дітей освітою на рівні Державного стандарту. І тут вирішальною є роль вчителя, його системна робота над підготовкою до уроків, використання на уроках проблемних і дослідницьких методів навчання, перехід від процесу наповнення учнів знаннями до процесу усвідомленого здобуття ними необхідних навичок для вирішення проблемних ситуацій, що в кінцевому підсумку й буде формуванням компетентностей.
А все це можливо тільки з покращенням та сучасним розвитком матеріально-технічної бази закладу освіти.
 

Травень 2021
П В С Ч П С Н
26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6