Вас вітає чарівна Верховинщина!

Про оголошення конкурсу  на зайняття вакантної посади  директора Верхньоясенівського ліцею

УКРАЇНА

ВЕРХОВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ВЕРХОВИНСЬКОГО РАЙОНУ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКА ОБЛАСТІ

 

 

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

 

01  червня  2021р№_119-д

селище Верховина                            

 

Про оголошення конкурсу

на зайняття вакантної посади

директора Верхньоясенівського ліцею

Верховинської селищної ради   

     

Відповідно до Законів України Про освіту та Про повну загальну середню освіту, Положення про конкурс на посаду керівника закладу загальної середньої освіти, молоді та спорту Верховинської селищної ради, затвердженого рішенням V сесії Верховинської селищної ради VIII скликання від 16 квітня 2021 року № 108-5/2021, керуючись статтею 42  Закону України Про місцеве самоврядування в Україні:

  1. Оголосити конкурс на зайняття вакантної посади директора Верхньоясенівського ліцею Верховинської селищної ради  - 04 червня 2021 року.
  2. Утворити конкурсну комісію з проведення конкурсу  на зайняття вакантної посади директора  Верхньоясенівського ліцею Верховинської селищної ради  ( Додаток 1). 
  3. Затвердити для проведення конкурсу, перелік питань та ситуаційних завдань (Додаток 2).
  4.  Опублікувати оголошення про проведення конкурсу на офіційному веб-сайті Верховинської селищної ради та на офіційному веб-сайті відділу освіти, молоді та спорту  Верховинської селищної ради.
  5. Контроль за виконанням даного розпорядження покласти на заступника селищного голови  з питань діяльності виконавчих органів ради  Оксану Чубатько.

 

 

Селищний голова                                                                 Василь Мицканюк

 

 

                                  

                                    Додаток 1

                                                                       до розпорядження                                                                                           селищного голови                                                                                                     від _01 червня_2021 року  №_119-д_

СКЛАД

конкурсної комісії з проведення конкурсу на зайняття                                                                       вакантної посади директора Верхньоясенівського ліцею                        Верховинської селищної ради

Голова комісії

ЧУБАТЬКО                              –   заступник селищного голови з питань

 Оксана Степанівна                 діяльності виконавчих органів ради                       

 

Заступник голови комісії

СУМАРУК                               –   начальник відділу освіти, молоді та спорту

Іра Петрівна                             Верховинської селищної ради                        

 

Секретар комісії                                                                                        

КОЛІМБРОВСЬКА                 –  головний спеціаліст відділу освіти, молоді та                Ірина Романівна                      спорту Верховинської селищної ради

Члени комісії:

ЛЕСИК                                    –   директор центру професійного розвитку

Марія Миколаївна                  педагогічних працівників   відділу   освіти    

                                                  молоді та спорту Верховинської селищної           

                                                  ради . 

ДІДУШКО                               –  головний спеціаліст відділу освіти, молоді та                Василь Іванович                     спорту Верховинської селищної ради

                                                                                                КАПЕЛЮХ                            –   голова Верховинської районної організації  

Іван  Андрійович                    Профспілки працівників освіти і науки України

             

ТОМАЩУК                           –   керуюча справами (секретар виконавчого

Олеся Василівна                    комітету Верховинської селищної ради                                                                                                           

РОКІЩУК                              –   голова постійної комісії з питань освіти,

Ганна Миколаївна                 культури, туризму, засобів масової інформації    

                                                Верховинської селищної ради . 

 

САВЧУК                                – юрист Верховинської районної державної

Марія Василівна                     адміністрації      

 

ДОМ'ЮК                                  – вчитель географії і біології

Наталія Миколаївна                Верхньоясенівського ліцею

                                         Додаток 2

                                                                             до Розпорядження                                                                                                селищного голови                                                                                        від _01 червня_ 2021 року  №119-д

Перелік питань  для письмового тестування  з метою визначення рівня знань законодавства у сфері освіти

1. Хто належить до органів управління у сфері освіти?

2. Які функції виконує Єдина державна електронна база з питань освіти (ЄДЕБО)?

3. Якими є вимоги до опорного закладу освіти?

4. За якої умови юридична особа має статус закладу освіти?

5. До яких документів заклад освіти зобов'язаний забезпечити відкритий доступ на своєму веб-сайті (у разі його відсутності - на веб-сайті свого засновника)?

6. Хто укладає строковий трудовий договір (контракт) з обраним (призначеним) керівником закладу освіти?

7. Що є підставою для утворення інклюзивного класу в закладі освіти?

8. Що передбачає «розумне пристосування?

9. Якими є типові ознаки булінгу (цькування)?

10. На основі якого документа розробляється освітня програма?

 

11. Що включає в себе робочий час педагогічного працівника?

12. У який спосіб педагогічна (вчена) рада закладу освіти забезпечує організацію підвищення кваліфікації педагогічних (науково-педагогічних) працівників?

13. Ким затверджуються схеми посадових окладів (ставок заробітної плати) педагогічних працівників державних і комунальних закладів освіти?

14. Якою є щомісячна надбавка педагогічним працівникам за вислугу років понад 10 років?

15. Який розмір заробітку зберігається за педагогічним працівником у разі захворювання, яке тимчасово унеможливлює виконання ним посадових обов'язків?

16. У якому випадку зараховується проходження атестації педагогічним працівником (без проведення самої процедури атестації)?

17. Що таке «цикл освітнього процесу»?

18. Хто приймає рішення про утворення, реорганізацію, ліквідацію чи перепрофілювання (зміну типу) закладу загальної середньої освіти?

19. За якої умови засідання педагогічної ради закладу загальної середньої освіти є правомочним?

20. Що вимагається від особи, яка не має досвіду педагогічної діяльності та приймаються на посаду педагогічного працівника?

21. Хто затверджує розподіл педагогічного навантаження в закладі загальної середньої освіти?

22. Хто визначає структуру  тривалість навчального року, навчального тижня, навчального дня, занять, відпочинку між ними?

23. Що є підставою для залучення до реалізації освітньої програми міжшкільного ресурсного центру?

24. За якої умови заклад загальної середньої освіти може запровадити власну шкалу оцінювання результатів навчання учнів?

25. 3 яких предметів обов'язково складається державна підсумкова атестація?                                                                                                                  26. Які вимоги встановлено для поділу класу на групи (в державному, комунальному закладі загальної середньої освіти)?                                               

27. За рахунок яких коштів здійснюється оплата праці вихователів груп подовженого дня в комунальних закладах освіти?

28. Ким розглядається з питання спроможності закладу освіти забезпечити реалізацію індивідуальної освітньої траєкторії учня?

29. Яке право гарантується особам, які належать до корінних народів або національних меншин України, під час здобуття повної загальної середньої освіти?

30. На підставі чого визначається потреба учня з особливими освітніми потребами в індивідуальній програмі розвитку, індивідуальному навчальному плані?                   

Ситуаційні завдання

Ситуаційне завдання №1

         Представники громадськості розпочали публічну кампанію щодо керівника закладу загальної середньої освіти із вимогою прозорішої діяльності освітнього закладу і врахування їхніх пропозицій щодо впровадження освітньої програми закладу загальної середньої освіти, яку було розроблено за вашої безпосередньої участі.

У який спосіб необхідно надавати громадськості інформацію? Наведіть приклади матеріалів, що мали б бути оприлюднені. Які сучасні інформаційно-комунікаційні механізми сприяли б більшій прозорості роботи закладу загальної середньої освіти? У який спосіб громадськість могла б подавати свої пропозиції керівнику та відстежувати їх врахування? Запропонуйте своє бачення моделі залучення громадськості до вирішення питань організації освітнього процесу у закладі загальної середньої освіти.

Ситуаційне завдання №2

 Запропонуйте заходи із забезпечення та підвищення якості освіти у закладі загальної середньої освіти.

 Опишіть інструменти системи внутрішнього забезпечення якості освіти у закладі загальної середньої освіти.  Поясніть суть поняття «інституційний аудит».

Ситуаційне завдання №3

Запропонуйте план дій із створення освітнього середовища в Новій українській школі.

Якими є принципи створення сучасного освітнього простору? Який освітній простір може вважатись «сучасним» чи «новим», а який таким не є? Які  переваги  освітнього простору Нової  української  школи?

Ситуаційнезавдання №4

Опишіть  складові освітньої програми закладу загальної середньої освіти.

Через які компоненти освітнього процесу  реалізується навчання за наскрізни  милініями? На формування яких ключових компетентностей учнів спрямоване  навчання у закладах загальної  середньої  освіти?

Ситуаційне завдання № 5

Порівняйте поведінку двох учителів. Хто з них, на вашу думку, вчинив правильно? Поясніть, чомуви так вважаєте.

У двох  класах  учнізалишили  класні  дошки не витертими. Перший учитель, прийшовши на урок, вилаяв  клас, наказав черговому  витерти  дошку і в роздратованому  стані почав заняття.

Другий зробив  інакше. Він сам спокійно і ретельно  витер  дошку й сказав: «Якщо вам важко  витирати  дошку, попередьте мене заздалегідь. Я буду приходити  раніше і приводити  дошку в порядок, щоб ми не втрачали даремно   робочого часу».

 

Ситуаційне завдання № 6

Батько однієї з учениць прийшов до школи в нетверезому стані й почав сваритися з вами та класним керівником з приводу поганого відношення до  його доньки. Учениця, згоряючи з сорому через батька, збирається піти з уроків, щоб не потрапляти нікому на очі, тоді як більшість її однокласників реагує на подію сміхом та зневажливими коментарями. Які ваші дії?

Ситуаційне завдання  № 7

У педагогічному колективі є вчитель, який абсолютно не реагує на ваші зауваження, показує своє погане ставлення до вас та відверто каже, що ви для нього не авторитет. Ваші дії в даній ситуації.

Ситуаційне завдання № 8

У школі навчається дитина, у якої конфліктні батьки. Як налагодити стосунки.

 

Заступник селищного голови з                                                             питань діяльності

виконавчих                                                               органів ради                                                                                                    Оксана Чубатько

Червень 2021
П В С Ч П С Н
311 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 1 2 3 4