Вас вітає чарівна Верховинщина!

Про затвердження Положення  про організацію усного прийому громадян з особистих питань

УКРАЇНА

ВЕРХОВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ВЕРХОВИНСЬКОГО РАЙОНУ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

 

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

 

від __06 квітня_2021р. №__90-д_

селище Верховина

 

Про затвердження Положення 

про організацію усного прийому громадян з особистих питань у Верховинській селищній раді

 

 

Відповідно до Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», з метою створення належних умов для реалізації конституційних прав громадян на звернення, керуючись статтею 40 Конституції України, Законом України «Про звернення громадян», Регламентом виконавчого комітету селищної ради:

1. Затвердити Положення про організацію усного прийому громадян з особистих питань у Верховинській селищній раді (додається).

2. Відділу загально-організаційного та інформаційно-аналітичного забезпечення селищної ради (Ю.Кікінчук) оприлюднити Положення про організацію усного прийому громадян з особистих питань в селищній раді на офіційному веб-сайті селищної ради.

3. Координацію роботи та узагальнення інформації щодо виконання розпорядження покласти на головного відповідального виконавця – відділ загально-організаційного та інформаційно-аналітичного забезпечення селищної ради (Ю.Кікінчук).

4. Контроль за виконанням розпорядження покласти на керуючу справами (секретаря) виконавчого комітету селищної ради Олесю Томащук.

 

 

 

Селищний голова                                                          Василь МИЦКАНЮК

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядженням селищного голови

від _06 квітня_2021р. № _90-д

 

 ПОЛОЖЕННЯ

про організацію усного прийому громадян з особистих питань

у Верховинській селищній раді

 

І. Загальні положення

 

1.1. Положення про організацію усного прийому громадян з особистих питань у Верховинській селищній раді (далі - Положення) визначає основні положення щодо організації та проведення усного прийому громадян з особистих питань в селищній раді.

1.2. Усний прийом громадян з особистих питань в селищній раді здійснюється відповідно до вимог ст. 40 Конституції України, законів України від 2 жовтня 1996 року №393/96-ВР "Про звернення громадян" та від 21 травня 1997 року № 280/97-ВР "Про місцеве самоврядування в Україні", Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", Регламенту виконавчого комітету Верховинської селищної ради, інших нормативних актів.

1.3. Усний прийом громадян з особистих питань в селищній раді проводиться в адміністративному приміщенні селищної ради (за виключення виїзного прийому громадян в старостинських округах) та здійснюється відповідно до графіка, що затверджується розпорядженням селищного голови.

1.4. Вхід громадян до адміністративного будинку селищної ради на усний прийом є вільним і не потребує оформлення перепустки та пред'явлення документів, що посвідчують особу.

1.5. Особистий прийом громадян селищним головою та секретарем селищної ради здійснюється за попереднім записом.

1.6. Усний прийом громадян з особистих питань проводиться селищним головою, секретарем селищної ради, заступниками селищного голови, керуючим справами (секретарем) виконкому селищної ради виключно по питаннях, що відносяться до їх функціональних повноважень, затверджених відповідним розпорядженням селищного голови.

1.7. Організацію усного прийому громадян з особистих питань селищним головою та секретарем селищної ради здійснює відділ загально-організаційного та інформаційно-аналітичного забезпечення селищної ради.

1.8. До участі у проведенні усного прийому громадян з особистих питань керівництвом селищної ради можуть залучатися керівники (працівники) відділів та управлінь селищної ради, селищних установ та організацій.

1.9. Проведення особистого прийому громадян керівниками управлінь та відділів селищної ради (з статусом юридичної особи) здійснюється у визначені дні та години, відповідно до графіка та в порядку, визначеному керівниками цих підрозділів.

1.10. Інформація про графік та порядок усного прийому громадян з особистих питань керівництвом селищної ради розміщується на офіційному веб-сайті селищної ради та інформаційних стендах адміністративного приміщення селищної ради.

 

II. Запис на усний прийом громадян з особистих питань

 

2.1. Попередній запис на усний прийом з особистих питань до селищного голови та секретаря селищної ради проводиться відділом загально-організаційного та інформаційно-аналітичного забезпечення селищної ради за день до календарної дати прийому по телефону, або особисто.

2.2. Під час попереднього запису громадян на усний прийом з особистих питань відповідальним працівником з'ясовується прізвище, ім'я та по батькові громадянина, місце проживання, короткий зміст порушеного питання, результати попереднього розгляду питання (якщо громадянин звертався раніше), вивчаються документи, інші матеріали, що подаються громадянами особисто для обґрунтування свого звернення, заповнюється картка особистого прийому встановленого взірця.

Не допускається з'ясування даних про особу громадянина, які не відносяться до змісту звернення.

Якщо громадянин звертається не особисто, а через уповноважену ним особу, ці повноваження повинні бути оформлені відповідно до вимог чинного законодавства та надані цією особою.

2.3. Запис на усний прийом з особистих питань селищним головою, секретарем селищної ради, заступниками селищного голови, керуючим справами (секретарем) виконкому селищної ради провадиться з питань, що відносяться до їх функціональних повноважень.

2.4. Запису на особистий прийом не підлягають громадяни:

- стосовно яких прийнято рішення про припинення розгляду звернень (стаття 8 Закону України "Про звернення громадян");

- які оскаржують рішення загальних зборів акціонерних товариств, юридичних осіб, створених на основі колективної власності тощо, судів а також рішення вищих державних органів (стаття 16 Закону України "Про звернення громадян");

- звернення яких знаходяться в стадії розгляду і остаточне рішення по них ще не прийнято;

- при повторному зверненні з одного і того ж питання, якщо перше вирішено по суті, а також із зверненнями, терміни розгляду яких передбачено статтею 17 Закону України «Про звернення громадян».

2.5. У разі повторного звернення громадянина на особистий прийом відповідальним працівником вивчаються архівні матеріали з порушеного питання та готується їх підбірка.

2.6. Список громадян на особистий прийом до селищного голови із зазначенням прізвища, ім'я по батькові, змісту порушуваних питань подається селищному голові в день прийому.

 

III. Розгляд звернень на усному прийомі громадян з особистих питань

 

3.1. Відповідний працівник по роботі із зверненнями громадян  забезпечує:

- позачерговий прийом Героїв Радянського Союзу, Героїв України, Героїв Соціалістичної Праці, інвалідів Великої Вітчизняної війни, осіб, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, громадян з обмеженими фізичними можливостями та жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня»;

- інформування осіб, які записалися на особистий прийом, про перенесення з поважних причин часу чи дня прийому громадян керівництвом селищної ради.

3.2. Посадова особа під час особистого усного прийому громадян розглядає питання по суті, надає обґрунтоване роз'яснення відповідно до чинного законодавства та вживає заходів щодо усунення порушень (за їх наявності), керується законодавчими та іншими нормативними актами і в межах своєї компетенції має право, за результатами розгляду, прийняти одне з наступних рішень:

- задовольнити прохання чи вимогу й повідомити відвідувача про порядок і термін виконання прийнятого рішення;

- відмовити в задоволенні прохання чи вимоги, повідомивши заявника про мотиви відмови і порядок оскарження прийнятого рішення;

- прийняти письмову заяву або скаргу (якщо питання потребують додаткового вивчення і перевірки) і пояснити відвідувачеві причини неможливості розв'язання питань під час особистого прийому та подальший порядок і термін розгляду його звернення.

3.3. Під час проведення особистого прийому громадян можуть бути присутні як їх представники, повноваження яких оформлені в установленому порядку, так і особи, які перебувають у родинних відносинах з цими громадянами (за бажанням останніх).

3.4. Посадова особа, яка здійснює особистий прийом, для забезпечення кваліфікованого розгляду поставлених відвідувачем питань, може залучити до їх з'ясування працівників відповідних структурних підрозділів селищної ради або одержати від них матеріали та потрібну інформацію, що необхідні для розгляду питань, порушених у зверненні громадянина.

3.5. Подана громадянином на особистому прийомі письмова заява розглядається у порядку, встановленому законодавством для письмових звернень.

Про результати розгляду звернення заявник повідомляється письмово або усно (за його бажанням).

3.6. Діловодство за зверненнями громадян на особистому прийомі проводиться відповідно до Типової інструкції з діловодства в міністерствах, інших центральних та місцевих органах виконавчої влади, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 17 січня 2018 року № 55, рішення виконавчого комітету селищної ради №13 від 11.03.2021 року «Про затвердження Інструкції з діловодства  у Верховинській селищній раді та її виконавчих органах» та Регламенту виконкому селищної ради.

 

 

 

 

Керуюча справами (секретар)

виконавчого комітету селищної ради                                     Олеся Томащук

Квітень 2021
П В С Ч П С Н
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 1 2