Вас вітає чарівна Верховинщина!

Актуалізація даних у Реєстрі територіальної громади

Для досягнення оптимальних розрахунків горизонтального вирівнювання податкоспроможності селищного бюджету є необхідність внесення актуальної інформації/змін до інформації про особу в Реєстр територіальної громади. Зокрема звертаємо увагу, що відомості про зареєстроване місце проживання малолітніх та неповнолітніх дітей також необхідно актуалізувати. Максимальне наповнення Реєстру територіальної громади впливає на надходження базової дотації з Державного бюджету до бюджету громади, що зумовить якісніші освітні, соціальні, культурні та медичні послуги жителів громади.

Актуалізація даних – це необхідність внесення актуальної інформації/змін до інформації про особу в Реєстр територіальної громади в тому числі, у разі зміни прізвища, паспортного документа та інших даних про особу, внесення дати реєстрації осіб, які зареєстрували своє місце проживання до початку функціонування Реєстру територіальної громади.

Зокрема звертаємо увагу, що відомості про зареєстроване місце проживання малолітніх та неповнолітніх дітей також необхідно актуалізувати.

Актуалізація необхідна для коректного зображення відомостей в Єдиному державному демографічному реєстрі, Реєстрі територіальної громади. Тільки після повної актуалізації даних в електронному Реєстрі жителі громади зможуть отримувати Витяг про реєстрацію місця проживання.

Реєстр територіальної громади наповнюється щоденно.

Змінюючи реєстрацію місця проживання, реєструючи місце проживання новонароджених дітей, реєструючи місце проживання особи, адміністратори селищної ради вносять зміни та оновлюють дані в Реєстрі.

Проте, залишається відсоток мешканців громади, дані яких змінились, але інформація в реєстрі залишилась попередньою: зміна прізвища, імені та по-батькові; заміна паспорта громадянина України.

Зокрема звертаємо увагу, що відомості про зареєстроване місце проживання малолітніх та неповнолітніх дітей в РТГ майже відсутні.

 Для перевірки існуючих електронних даних, за адресою вашого місця реєстрації, необхідно звернутися до адміністраторів селищної ради з метою уточнення:

  • чи всі зареєстровані у житловому приміщенні мешканці внесені до Реєстру;
  • назви вулиць та нумерації будинків;
  • чи правильно занесені до Реєстру персональні дані мешканців;
  • внести в базу даних неповнолітніх.

Тільки після повної актуалізації даних в електронному Реєстрі жителі громади зможуть отримувати Витяг про місце реєстрації.

При зверненні для уточнення та актуалізації даних при собі потрібно мати оригінали документів:

  •  паспорт громадянина України (всіх зареєстрованих за даною адресою);
  •  ідентифікаційний код (всіх зареєстрованих);
  •  свідоцтво про народження (дітям до 14-ти років);
  • свідоцтво про шлюб (при зміні прізвища).

Для актуалізації даних в Реєстрі територіальної громади пропонуємо вам звернутись до адміністраторів Верховинської селищної ради.

Травень 2025
П В С Ч П С Н
28 29 301 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1