Вас вітає чарівна Верховинщина!

Як подати документи на призначення субсидії online

 
Для оформлення житлової субсидії громадяни подають заяву про призначення та декларацію про доходи і витрати.
 
Це можна зробити #online – в особистому кабінеті на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України. Для авторизації необхідно використовувати кваліфікований електронний підпис (#КЕП).
 
Алгоритм дій наступний:
  •  заходимо на вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua/);
  •  авторизуємось для входу в особистий кабінет за допомогою КЕП – вказуємо назву Акредитованого центру сертифікації ключів, який згенерував КЕП, обираємо файл ключа та вводимо особистий пароль;
  •  в особистому кабінеті обираємо розділ "Комунікації з ПФУ" й натискаємо на пункт "Заява на житлову субсидію чи пільгу";
  •  перед формуванням заяви готуємо скановані копії документів, надаємо згоду на дистанційне інформування, натиснувши кнопку «Продовжити»;
  •  обираємо пункт «Заява про призначення та надання житлової субсидії»;
  •  заповнюємо відповідні поля онлайн-форми;
  •  додаємо скановані копії документів, натиснувши кнопку «Додати файл»;
  •  натискаємо кнопку «Сформувати заяву», розміщену в кінці онлайн-форми. Автоматизована система перевірить повноту заповнення заяви. Якщо помилок не виявлено, можна переходити до фінального кроку;
  •  накладаємо цифровий підпис та надсилаємо документи до Пенсійного фонду України.
За ходом розгляду заяви на призначення субсидії можна стежити в особистому кабінеті в розділі "Мої звернення" – "Статус звернення".
Лютий 2023
П В С Ч П С Н
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 1 2 3 4 5