Як діяти, якщо у вас виник конфлікт інтересів?
[????] Як діяти, якщо у вас виник конфлікт інтересів?
Колишній заступник начальника регіонального сервісного центру МВС однієї з областей підписав накази щодо преміювання себе та осіб, які є його родичами. Саме за це НАЗК склало щодо нього адміністративний протокол.
Проте посадовець міг би уникнути порушення, якби дотримувався рекомендацій про врегулювання конфлікту інтересів.
[????] Що саме потрібно зробити для того, щоби запобігти або врегулювати конфлікт інтересів, розповідаємо далі:
Крок [1️⃣] Впевніться в тому, що ви дійсно не маєте конфлікт інтересів.
Якщо ви не впевнені в тому чи є у вас конфлікт інтересів, ви можете звернутися до НАЗК за отриманням роз’яснення: https://bit.ly/3v79Xib.
Важливо: отримати роз’яснення можуть саме особи, які мають сумніви щодо наявності в них конфлікту інтересів.
Крок [2️⃣] Повідомте свого керівника про те, що у вас є реальний чи потенційний конфлікт інтересів до кінця наступного робочого дня від моменту, коли ви дізналися про конфлікт.
[????] Якщо ви перебуваєте на посаді, яка не передбачає наявність безпосереднього керівника, про конфлікт інтересів потрібно повідомити визначений законодавством орган або НАЗК.
[????] Якщо ж ви входите до складу колегіального органу й під час виконання відповідних обов’язків у вас виник конфлікт інтересів, ви зобов’язані про це повідомити колегіальний орган.
[????] Докладніше про те, у якій формі НАЗК рекомендує повідомляти про конфлікт інтересів та яких чотирьох обов’язкових правил потрібно дотримуватися публічному службовцю під час врегулювання конфлікту інтересів, можна прочитати за посиланням: https://bit.ly/3nxMVyi.